28 Ekim 2010 Perşembe

BLOĞUNUZUN ÇOK MU OKUNMASINI İSTİYORSUNUZ?

Biz blokçular ne için blok açtık? Çok fazla blogları takip edememekle beraber izlenim sonucunda şunları tespit ettim. Bazıları haberleri aktarıyor,bazıları şiirleri, bazıları kendi yaşam ve etrafını anlatıyor, bazıları siyasi düşüncelerini, bazıları sosyal hobilerini paylaşıyor, bazıları bebeklerinin büyüme sürecini, bazıları yemekleri, bazıları bilimle alakalı gelişmeleri paylaşıyor.bazıları, bazıları., bazıları...
Yani hepimiz bloglarda bir şeyler paylaşmak istiyoruz anlaşılan. Zaman zaman yazılar yazıyoruz, yorum bekliyoruz hatta izleniyormuyuz beğinilip beğenilmediğimizi merak ediyoruz. Bazı blogçular işi abartıp daha çok izlenmek istiyor ve bunun içinde bel altı mevzular, argolar, küfürler ve değişik olayları gündeme getiriyoruz.

Bilmem katılan olurmu ama ben blog yazılarımı kendim için yazıyorum öncelikli. Blog anlayışım ve tarzım toplumla alakalı bir şeyler düşünmek, düşündürmek ,bazı konulara dikkat çekmek, dertleşmek birilerinin faydalı olacağı noktalara parmak basmak. Zaman zaman esprili ve ciddi konulara değinmek..Yani içimi dökmek diyebilirim. Tabiiki bazende bana katılan ve ya katılmayan var mı diye de merak ediyorum..Ama kısaca söylemek istediğim valla izlenme çok önemli değil, çünkü dışarda çıplak dolaşsanız sizi herkez izler dimi . Ancak çizginizi ve seviyenizi koruduktan sonra stresinizi ve içinizi dökmek için bence içinizden nasıl gelirse öyle yazın derim. Fazla izlenmek için, seksi ve şiddet tarzı yada ukalaca yazılar yazmak yerine bir kaç kişinin izlediği en azından kendinizin izlediği mantıklı ve içten bir yazı yazmak daha faydalı diye düşünüyorum..Geriye baktığınızda sizin için bir anınız olsun istiyorsanız, sanal bir ortamda da  olsa yazarak ve düşünerek formda kalmak istiyorsanız yazmaya , paylaşmaya devam derim..Bir blog ailesi olarak ne kadar renk ,değişik fikir ve yorum olursa o kadar güzel olur diyorum.

Not Blok Afyona başarılar, devam inşaallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder