26 Ekim 2010 Salı

GELENEKSEL PİLAV GÜNLERİNDE KURU FASULYE'DE VARMIDIR?

Pilav günlerini hep merak etmişimdir. Genelde ünlü lise ve kolej mezunlarının bir araya geldiği genelde yılda bir defa yapılan bu etkinlikler belli bir süre görüşemeyen kişilerin hasretini ortadan kaldıran sosyal faaliyet olarak bilinir.. Bazı ilçe ve il hemşehri dernekleride son zamanlarda pilav günlerinde buluşmaktadırlar. Amacı eski dostlukları devam ettirmek olan bu organizasyonlara hiç katılmadığım için gerçekten bazı şeyleri merak etmiyor değilim..Gerçekten bu pilav günlerinde
-Sadece pilav mı yeniyor, doymak için çalın kaşığı mı deniyor?
-Pilavın yanında kuru fasulye ve ya et yemeği veriliyor mu?
-Pilav sevmeyenler alternatif ne yiyor?
-Şeker hastaları ve diette olanlar ne yapıyor?
-Bu günler dolayısıyla pirinç fiyatları etkileniyor mu?

Pilavlı günler diliyorum..

2 yorum:

  1. allahım yaaa ömürsün sen...

    YanıtlaSil
  2. anladım hayatım bu yazıya ne hacet canının pilav çektiğini söyleseydin ben sana pişirirdim..

    YanıtlaSil