9 Ekim 2010 Cumartesi

LAFA GELİNCE ERKEK, ONA OSMANLI TOKADI GEREK

Bilmiyorum belki çoğu erkek bu söylediklerime kızabilir, bir çok bayan da sana neki  biz, bu erkeklerden hoşlanıyoruz da diyebilirler. Ancak içimdekileri söylemeden de edemiyorum. 
  
Evlenecek arkadaşlara, nasıl bir bayanla evlenmek istiyorsunuz diye sorduğumuzda ilk şart çalışan bayan olsun diyorlar. Dinimizde ve bizim Türk geleneklerinde evi geçindirme erkeğin sorumluluğundadır. Hatta erkek, anne, baba ve diğer yakınlara kol kanat germek durumundadır. Ancak bu devirde erkekler baştan pes ediyor ve eşlerinin üstüne hayatı ilk dakikadan yıkmak istiyorlar. Hele hele hayat artık müşterek kavramının acizliğinin arkasına sığınma cesaretini gösteriyorlar. Bayanların çalışma isteği, ve ya erkeğin eşine çalışma izni vermesine bir
yorum yapmak tabiiki doğru değil. Ancak hanım kesinkes çalışmalı demek en  baştan eşini arkadaş, ortak gibi düşünüp fedakarlıktan ziyade kolaycılığa kaçma  olarak görüyorum. Ona sahip çıkamayacağını, onu kollayamayacağını daha baştan ispat etmiş olmaktır. Bayanın çalışmadığı bir aile reisliğini üstlenme onurunu uyanıklılık ve tembellikle geçiştirmeye çalışmaktır. Bana tuhaf geliyor gerçekten bir erkek eşi olacak bir bayanı nasıl ticari bir vasıf gibi düşünebiliyor. Utanmasa sen çalış ben yatayım diyen karektersizlere
Atalım Be Osmanlı Tokadı
Kendini sigaraya, içkiye, berduşluğa veren, evinin rızkını alemlerde yediren, felekten bir gece ve her gece çalalım zihniyetine bürünenlere,.Kızkardeşine ,eşine yapılan bir ahlaksızlığı kabullenmeyen buna rağmen diğer namuslu bayanlara  sarkıntılığa yeltenen çapsızlara  Atalım Be Osmanlı Tokadı

Vücuduna gösteriş olsun diye dövme yaptıran, kulaklarına bayanlar gibi küpe taktıran, saçlarını at kuyruk bağlatan, utanmasa etek giyecek olan, kadın gibi konuşup cilve yapan, makyajını tazeleyip sürme çalan ,bilezik,takı, kolye takan ve her fırsatta vücudunu sunan dönmelere  Atalım Be Osmanlı Tokadı
Sahipsiz bayanlara  dil uzatan, argo ve küfürden başka kelime kullanmayan, sözünün eri değil köpeğin dili bile olamayan zevzeklere Atalım Be Osmanlı Tokadı
Çalışmak yerine kısa yoldan para kazanmaya çalışan, yaşlı,  bayan,  demeden sömürmeye çalışan, verilen emanete hıyanet etmeye çalışan, her kuruşunda yetim hakkı bulunan, yalan söylerken utanmayan yüzsüzlere Atalım Be Osmanlı Tokadı
Eşinin kendine emanet olduğunu unutan,  el kaldırmayı cesaret sayan, zulme yelken açan, bir dolu beddua alan eşkiyalara  Atalım Be Osmanlı Tokadı
Askerlikten kaçmak için her türlü numaraya bürünen, tehlike anında yüreğini bırakan, vatan için kılını kıpırdatmayan çoğu zaman arkasına bakmadan kaçan  korkalara  Atalım Be Osmanlı Tokadı

4 yorum:

  1. yazdıklarının ilk bölümüne özellikle katılıyorum. erkek bu noktada eşini hür bırakmalı, çalışma/ma hakkını kadının tercihlerine sunmalı...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, blogumu izleme listene almissin, henuz inceleme firsatim oldu.

    himm, bu yazindakilerin bir kismina takilmiyorum. Katildigim noktalar var; ama asiri bir milliyetcilik, bir homofobiklik gordum ben sanki? :))

    Erkeklik bu tip seyleri gerektirmiyor bana kalirsa. Erkeklik, daha cok ozunda sozunde bir olmayi gerektiyor. Ki hicbir sey bir insanin durustlugunu ya da o tip guzel bir davranisini bozamaz. En azindan ben kupe takiyorum ve bu yazindaki erkek modelinde olan bir cok erkekten daha cok erkegim. :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Arif Bey yorumunuz için teşekkür ederim,dediklerinize de katılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. takılara değilde takıntılara daha dikkatli olmalıyız. bayanların hayatın içinde olma ihtiyacı hissetmelerinde sanırım biz erkeklerin de az da olsa katkısı yokmudur dersin ?? benim eşim çalışmıyor, ikinci bir evlilik yapıp kıyaslayamadan birşey söyleyemeyecğim :)
    taner

    YanıtlaSil