14 Aralık 2010 Salı

BÜYÜKŞEHİRDEKİ FARKLI BAYAN PORTRELERİ

1-) Eşini Abartı Seven Bayanlar
Hayatım seninle vakit geçirmek çok güzel gerçekten, her an birlikte olalım. İstediğin bir şey var mı, çay yapıyım mı veya daha başka bir şey istermisin? Bu gün ne yaptın canım? Sen karar ver hayatım, sen daha iyi bilirsin. Genelde bu tür bir yaklaşımda bulunan,  her zaman eşinin etrafında dönen, bi nevi onun arkadaşı olan, eşinin üstüne fazlası ile titreyen bayan grubudur.
2-) Romantizm Düşkünü Bayanlar
Hayatım ilk görüştüğümüz günü hatırlıyormusun ne konuşmuştuk? Bu haftasonu’ nu başbaşa evde geçirelim mi? Ve ya kafasında bazı şeyleri kurarak; Evlilik yıldönümümüzde acaba bana ne hediye alacak, nerede bir yemek ayarladı, bayadır çiçek almadı ( üç gün önce alınmasına rağmen). Bu sabah canım demeden çıktı. Belki birazdan arıyıp yoksa bir süpriz mi yapacak?

Bu grup hayatı duygusal ve romantik ortam üzerine kurmuş lardır.
3-) Çok Kıskanç Bayanlar
Hiç böyle yapmazdı bir saat geç geldi, yoksa biri mi var? Özellikle bu günlerde daha şık giyinmeye çalışıyor niye acaba? Telefon kimden Hasan mı arıyor, yoksa Hasan diye bana yalan mı söylüyor? Kime bakıyorsun önüne baksana?
Eşini inanılmaz boyutta kıskanırlar ve devamlı kafalarında eşi ile alakalı bir şeyler kurarlar.
4-) Kariyer Peşindeki  Bayanlar
Bu göreve kesinlikle benim gelmem lazım, biraz daha çalışırsam olacak, zaten şurasında ne kaldı, aslında şu alanda da mı eğitim alsam. Etrafda kendisi ile evlenmeyi düşünen erkeklerin farkında bile olmayan, işle yatıp, işle kalkan bayan grubudur. Bu kız çok başarılı sözü onlar için herşeye bedeldir.
5-) Alışveriş Tutkunu Bayanlar
Ne diyosun yeni  sezon kıyafetleri  bitmek üzere mi?  Ne duruyoruz koşalım alışveriş merkezine.
Kendini alışveriş ortamına atmak için sevinç, üzüntü, stres her türlü psikolojik durumu alışveriş fırsatına dönüştürmeyi  becerebilen gruptur. Tam size göre bu kıyafet, sözü ile o an bütün dünya dertlerini unuturlar. Alışveriş dönüşü ise, ya yine tutamadım kendimi, kocam ne diyecek  neyse ona da bir iki parça alıyımda kızmasın bari, Ama ne yapıyım bende bayanım depresyona mı giriyim yani? Sarı rengini de mi alsaydım? Onlar için yaşam alışverişte durur, Alışveriş için yaşarlar sanki.
6-) Aşırı Modern Bayanlar
Kendileri çağdaşlığın sınırını zorlarlar. Evlidirler ancak, toplantılar, çay partileri, kokteyler  devamlı  ev dışında organizasyon peşindelerdir. Onlar yaşamlarından öyle mutludurlar ki, eşlerinin ne yaptığının  farkında bile  olmazlar, hatta eşleri  ile gittikleri eğlence ortamlarında dansözü  beraber alkışlayacak kadar modern yaşam peşindedirler.

Belirlediğimiz bayan portreleri muhtemelen ilerki yaşam süreçlerinde
1-) Eşini Abartı Seven Bayanlar  MUTSUZ
2-) Romantizm Düşkünü Bayanlar  UMUTSUZ
3-) Çok Kıskanç Bayanlar  UYKUSUZ
4-) Kariyer Peşindeki Bayanlar  ÇOCUKSUZ
5-) Alışveriş Tutkunu Bayanlar  ÇULSUZ
6-) Aşırı Modern Bayanlar  KOCASIZ
Yazan Can İstanbullu

8 yorum:

  1. :))) Sondaki 6 şıktan 5 ncisini kendime benzettim.. Alışveriş tutkunu bayanlar çulsuz.. yok canımmm okadar abartılı alışveriş yapmasamda onca giysinin arasından birtane birşey bulamam giyecek..sanırım bu insanın ruh haliyle de ilgili..
    Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. artık kadınlarında yaşamın heryerinde olmalarının bir bedelinin olduğunu çok güzel resmetmişsin.
    taner

    YanıtlaSil
  3. İçimden geldiği gibi
    Maksat gülmek ancak mesaj vermeyi de ihmal etmemek

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir tesbit olmuş :) Allah iyiliğinizi versin emi,fakat ben hiç bir değilim.:)yoksa gözümdenmi kaçti :)Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  5. SN GÜL
    Böyle bir katoagori yaptım, biraz abarttık ama ne yazık ki büyükşehirin zararları bayanlarımıza da bir ölçüde yansıyor..

    YanıtlaSil