3 Aralık 2010 Cuma

HAYATIM YEMEK NASIL OLMUŞ? SORUSUNA ERKEKLER NE CAVAP VERMELİ?

Yeni evli çift, balayından sonra evlerine yerleşirler ve artık gündelik yaşam başlamıştır. Yeni ev hanımı  ilk yemeğini yapmıştır. Ve sofrada karı koca yemek yemeye başlamışlar. Yemek sonunda evin hanımı   kocasının yemeği hakkında görüşünü merak ettiği için, heyacanla o en kritik sorusunu sorar.
Hayatım  yemek nasıl olmuş? Evet bizde beş grup erkeğin bu soruya cevabını ve bu cevap sonrası ilerde yaşanılacak senaryoyou yazdık.

1-) Saf ve Doğrucu Erkek
Kadın; Hayatım yemek nasıl olmuş?
Eline sağlık karıcığım teşekkür ederim, ancak patatesler biraz büyükmü olmuş, belkide o yüzden mi tam pişmemiş. Ama sen elinden geleni yapmışsın canım, yarın dışarda yiyelim istersen.
2-)Odun erkek
Kadın; Hayatım yemek nasıl olmuş?
İyi iyi. Hafif bir geğirme, e başka ne yaptın, yoksa sadece bumu var? Koy koy çabuk ama..
3-)Asabi erkek
Kadın; Hayatım yemek nasıl olmuş?
Akşama kadar tek bunu mu yaptın yani, sen buna yemek mi diyorsun. Ulan bu yemekleri yiyeceksek biz niye evlendik, şimdik fırlatırım tabağı kafana, topla sofrayı, çay oldu mu? Çayıda yemek gibi yapmışsan!
4-)Yalancı ve Korkak erkek
Kadın; Hayatım yemek nasıl olmuş?
Hayatım bu ne güzel yemek, senin yaptığın yemek hiç kötü olur mu? Sen ne yapsan güzel yaparsın, bak nerde ise parmaklarımı yiyecektim.
5)Politik erkek
Kadın; Hayatım yemek nasıl olmuş?
Canım çok güzel olmuş, hazır değil dimi? Annem yağını fazla, tuzunu çok koyardı. İlk defa böyle yemek yedim. Bu arada yemeğin bittiğini bilir ve kurnazca; Hayatım bir tabak daha alabilirmiyim? Ne bitti mi, O güzel yemeğininden bir tabak daha alsaydım..Neyse sen şimdik bana demli bir çay yaparsın  o güzel ellerinle dimi hayatım. Bıkmıştım annemin bulaşık suyu çayından

Evet evliliğin bu aşamasına bu şekilde giren erkek grubunun ilerisi ne olmuş acaba?
 1-) Saf ve Doğrucu Erkek
Bu erkeğimiz çoğu zaman dışarda yemek yemiş, evde yumurtaya mahkum olmuş, ve de genelde yemek dahil birçok işi evde kendi yapar olmuş.
2-) Odun erkek
Çoğu zaman makarna, kuru fasulye yemiş, zaman zaman tencereden yemiş, sonunda eşi onu terketmiş.
3-)Asabi erkek
Birgün burasına gelen evin hanımı tarafından zehirlenmiş.
4-)Yalancı ve Korkak erkek
Eşine yalakalık edecem diye parmağını yeme teşebbüsünde bulunmuş, eşinin bi nevi hizmetçisi olmuş.
5)Politik erkek
Hayatım o güzel ellerinle yaptığın böreği getirirken, kumandamı da getir bitanem. Becerikli karım yastığımı da unutmazsın sen, canım benim. Annem nerde onun yanında oturamazdık bile..

Yazan Can İstanbullu

7 yorum:

  1. Merhabalar,

    Öyle güzel bir çalışma yapmışınız ki, emeğinize sağlık. Tüm cevaplar tanımıyla birlikte bire bir oturmuş.

    Ama ben derim ki, o gün hazırlanan yemek iyi de olsa, kötü de olsa, herşeyden önce emeğe saygı açısından sonucu ne olursa olsun, "eline sağlık" demeliyiz!

    YanıtlaSil
  2. Recep Bey kesinlikle haklısınız, biraz toplum olarak düşündürelim, gülelelim..Saygılar sunuyorum

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Benim merak ettiğim konu; erkekler tam olarak ne demeli de canlarını kurtarabilmeli?

    YanıtlaSil
  5. Valla benim pek muhterem 1.gruptan ama disarda yemek istemez :)

    YanıtlaSil
  6. 5 5 5 dayıcığım en iyisi 5 ya ama enterasan bir konu olmuş .samimi olmak mı lazım acaba ?

    YanıtlaSil
  7. demekki midesine düşkün erkekler için evlilik 'eyvah eyvah'
    taner

    YanıtlaSil