14 Ocak 2011 Cuma

KADINLARI TANIYALIM

Kadınlarla şarap arasındaki benzerlik nedir?
İkiside belli bir zaman sonra kafa bırakmazlar.

Kadınlarla  papağanlar arasındaki fark nedir?
Biri söyleneni aynen okur, diğeri bildiğini okur.

Kadınların  beni nasıl buluyorsun sorusuna kocaları ne cevap verirler?
Çok güzelsin hayatım. İçinden (Seni nasıl buldum ben de bimiyorum.)

Kadınlar hangi soruya çok uzun cevap verir?
Nasılsın hayatım?

Kadınları mutlu etmenin küçük yolları nelerdir?
Sen haklısın canım, sen bilirsin, sen güzelsin, sen sen sen sen...Görüldüğü gibi çok kolaydır

Bir evde gelin, kaynana ve kaynanın kaynanası beraber yaşıyorsa ne olur?
Heralde üçüncü dünya savaşı olur

Kadınlar erkeklerin neresine bakar?
Ceplerine

Kadınlar çocuk doğururken erkekler ne yapar?
Dokuz doğurur

Bir iş adamının sekreteri ile eşi arasındaki fark nedir?
Sekreter işle ilgili programları, eşi kendi özel günleri ile programları yapar.

Kadınlar erkeklerden ne bekler?
Tabiki herşeyi



Yazan Can İstanbullu

6 yorum:

  1. Merhaba Can Bey,
    Öykü Özel Sayısı için gönderilecek öykülerde bir şart yok, sınırlama yok. Bu bir yarışma değildir. Öykü dünyasına bir damlacık katkıdır.
    Yazmakta olduğunuz öyküyü ilkönce blogunuzda yayınlayabilirsiniz elbette. Eğer yayınlamazsanız "Bu öykü özel sayı için yazıldı." notunu koyarak yayınlarız. Farkı bu olur sadece.
    Can Bey, bu mailinizden memnun oldum. Kendi kendime "Teşebbüsümüz yararlı sonuçlar verecektir." dememe vesile oldunuz.
    Çalışmalarınızda başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. zor bir başlık. sanırım kadınları gerçekten anlamak için bir günlüğüne kadın olmak lazım. Bu, aynı şekilde onların da bizi anlaması için de geçerli.
    Taner

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Kim ne derse desin, "kadınlarımız" baş tacımızdır. Onlara kötülük yapmayalım, kötü davranmayalım. Onlar birer melektirler. Onlar birer anadırlar.

    Kadınları tanıma adına yazınızda yapılan tespitlerin de doğru olduğunu itiraf etmek gerekir, ama onlar bizimdir.

    Çok güzel bir paylaşımdı, çok teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın, mutlu kalın, sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. kadınları anlamak zor zanaat :D

    YanıtlaSil
  5. Herşeye rağmen tam olarak tanımak ne mümkün..

    YanıtlaSil
  6. İlginç değerlendirmeler!
    Dostlukla.

    YanıtlaSil