21 Şubat 2011 Pazartesi

METRODÜŞLER'İMİZ

Hepimiz Metro kullanırız, duraklar birbiri ardına sıralanır. İnsan kitap okur, telefonla oyalanır veya arkadaşı ile konuşur. Müzik dinler kulaklıkla, farkında değildir etrafın. Ancak her kişi ayrı bir dünya kurar kafasında. Bir çok düşünce Metroda aklına gelir. Yani hepimiz düşüncelere dalarız bir nevi. O düşüncelerden bazı kesitler sunalım.
Ya bu hoca da amma kazık sordu sınavda, bunun bütünlemesi  de ayrı bir dert ne yapacağım şimdi?
Hepsi çok güzel de bey’e ne  diyeceğim şimdi, parayı  kıyafete harcadığımı nasıl söylerim ona.
Ulan yine ayaktayım emi, şu metroda bi günde oturararak  gidemeyeceğim,  askılıktan tutarken elimde acıyo.
Bu yeni gençlik de amma acayip bu erkek mi kızmı, valla bizim zamanımızda yoktu bu tipler.
Ya ninem yaşındasın, hala dışardasın. Otur evde torununa bak.
Bayağı ev yapıldı, doldu valla her yer. Şu bina da güzelmiş.
Allahım bu ne güzel kız böyle. Yok abi bize bakmazki böyleleri .
Bu çocuğun spor ayakkabıları da güzelmiş, ben de bu tip alsam iyi olur.
Bu da amma alkol kokuyor, zaten ayakta da zor duruyo. Şu zıkkımı içme be kardeşim.
Akşama ne yemek yapsam, evde de malzeme yok ki.
Yok, yine bu ay açıktayız, bu nasıl iş ya, her zaman bir şey çıkıyor, nasıl toparlayacağım bütçeyi.
Bu metro daha hızlı gidemez mi, aslında şöyle olsa daha hızlı gider, acaba makinist nasıl kullanıyor ki?
Başım çok ağrıyo, grip olmayım da, hapşırırsam selpak da yok yanımda emi.
Bu herif niye bana sabahtan beri dik dik bakıyor?
Bizim mahalleden ayrılıp başka bir yere mi taşınsak sıkılıyorum bu muhitten.
Tatile  nereye gitmeli bu yaz, Bodruma gitsek çok mu pahalı ki.
Bu patronda amma gıcık, yarım saat önce çıkacaktık yine bir iş verdi son anda, abi hastamı bu ya.
Bu öğrencilerle iş zor, anlamıyorlar ayrıca bir çoğuda agresif,  zaten emekli olsamda iyi olacak gibi.
Yatsı namazına camiye yetişirmiyim, hayırlısı olsun bakalım.
Arabayı otomatik vitesmi alsam hanımda kullansa,ya da şu marka mı alsam.
Bu hafta Fenerbahçe ne yapar ki, aslında bu aralarda iyi ama.
Hafta sonu arkadaşlarla ne yapsam.
Bu yanımdaki de ilk durakta inse bari, amma kokuyo.
Elektrikler kesilse ne olur, metro raydan fırlar mı ki?
Yani anlayacağınız Metrolar, düşünmeye vakit ayıramayanlar için METRODÜŞ  olmuştur aynı zamanda .Hayırlı Yolculuklar.
YAZAN CAN İSTANBULLU

1 yorum:

  1. ödülünü almaya bloğuma bekliyorum:))sevgilerimle..

    YanıtlaSil