29 Haziran 2011 Çarşamba

AKŞAMCININ GÜNLÜĞÜ

Biz akşamcıların  muhabbeti   başkadır   dertlere  deva  olmasa da
Rakı ile tedavi  oluruz yanında biraz da  müzik kıvamında
Zaman zaman münakaşa  hatta bir iki yumruk da atılsa
Bizim  için olmazsa olmazdır ikinci adresimiz meyhane ortamında


Akşama dek burnumuzdan soluruz  kimseye çatmayalım da!
Ancak rahatlarız   mezeyle donanmış  masada kendimizi bulunca
 Her akşam  en büyük dostum otuzbeşliğe yine kavuştuğumda
 Kadeh  tokuşturduğumuzda bizden hafif yok ki, bu  hızlı dönen dünyada

Hayatta  güvenemezsiniz insanlar artık satılık kıvamında
İçtiğiniz arkadaşlar öylemidir,  içerken  size canları feda
Şu an haber aldım çok zorlandım bu satırı yazmakta
Her akşam beraber demlendiğim  Kazım,dün akşam ev yakınında
Bir arabanın altında kalmış bugün ikindide musalla taşında.

YAZAN CAN İSTANBULLU

3 yorum:

  1. Sn Meraklı
    Aslında ben hayatımda hiç içki içmedim, ancak bu akşamcı tayfasının şartlar gereği bu durumda olduğunu ve sonunda ne olabileceği mesajını vermek istedim. Herşey gönlünüzce olsun teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. şimdi anladım. bende teşekkür ederim

    YanıtlaSil