8 Haziran 2011 Çarşamba

KADINLARA BİZ DE OFSAYT’I ANLATTIK.

Futbolda oyuncu şu pozisyondayken ofsayttadır:
Karşı takımın kale çizgisine top ve rakipten daha yakın olursa ofsaytadır. Ancak bu oyuncu topun atıldığı esnada hareket halinde ve diğer rakip futbolcudan geride olup rakipi ekart ederek golü attığında ofayt olmaz.
Hani bayanlara ofsayt nasıl anlatılır değişik örnekleri var bizde bir tane yazdık.
Bayana anlatıyoruz.

Mesela sizin çok çapkın bir kocanız var ve sizde yazın sık sık tatile gidiyorsunuz. Ve de bu huylarını bilmenize rağmen kocanızı güzel ve açık giyinen turistlerin olduğu plaja götürüyorsunuz. Yanınızda da oğlunuz var ve siz oğlunuzla  kum oynuyorsunuz. O esnada kocanızdan haberiniz yok. Çoçuğunuza hadi oğlum babana koş  diyorsunuz ve kafanızı kaldırıyorsunuz ki kocanız sarışın bir turist bayanın en yakınında. Hemen apar topar kocanızın yanında alıyorsunuz soluğu ve hiddetle ne yapıyorsun bu bayanın yanında. Kocanız ofsayta düşen futbolcu gibi, aslında ben burada durmuyordum koşuyordum o tarafa, ama sen oğlum koş dediğin anda ben hızlı olduğum için önümdeki diğer erkekleri solladım ve sen beni sanki o bayanın yakınında duruyormuşum gibi zannettin. Tabiki ofsayta yakalanan futbolcularda hep itiraz ederler ya. Biraz daha detaylı açıklayalım. Güzel turist bayanı karşı takımın kalecisi olarak, çoçuğunuzu da top olarak düşünün, diğer etraftaki kadınlara bakan öküzleri de rakip futbolcular olarak düşünün. Çoçuk koşmaya başladığı anda (topun atılması gibi) kocanız  koşu yaparken, o turist bayana bir kaç magandadan uzak olup bir iki saniye sonra koşma hızından dolayı  yakın duruma düşmüşse ofsayt olmaz. Ancak çocuğun fırladığı anda o turist bayanın en yakınında mal mal trene bakan öküz misali duruyorsa onun adı ofsaydır. Hatta öküzün ofsayta yakalanmasıdır. Burada sapık kocanın eşi olarak sizi orta hakem olarak düşünelim. Burada yan hakemler ise o bayanı gözle taciz eden diğer öküzler olarak düşünelim.  Siz  olay yerine geldiğinizde  olaya şahit yan hakemlerle  konuştuğunuzda onlardanda şu yanıtı alırsınız. Sabahtan beri kocandan fırsat bulamadık ki iki laf atmayı bırak  o turiste gözümüzle bakamadık bile. Sonuç olarak yan hakemlerin ve de sizin görüşünüz doğrultusunda kocanız yüzde yüz ofsayta düşmüştür. Bu arada kocanızın ismi Sait ise, buna OFSAİT de diyebilirsiniz.
Yazan Can İSTANBULLU

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Can bey deminki yorumu ben kaldırdım...meğerse yazınızın devamı varmış...:)))) Bende saf saf yorum yazmıştım..:))) Şimdi okudum...:)))) bence harika bir yazı ve ifade olmuş...teşekkürler..:))))

    YanıtlaSil
  3. Alp Bey teşekkür ederim, amaç zaman zaman gülelim, kimseleri incetmeyerekten ama her yazıda mesaj vermek. Tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil