28 Temmuz 2011 Perşembe

VARMI TAZE SİMİT İSTEYENNNNNNNNNNNNNNN


Ezan sesi çok güzeldir Allah eksik etmesin. Her daim çınlasın yeryüzünde inşallah. İçim huzur dolar, yalnız olmadığımı hatırlarım, başı boş olmayacağımı düşünürüm ezan sesini işitince. Sabahları kuş sesine bayılırım, içim cıvıl cıvıl olur, doğaya bir kez daha aşık olur yaşam stresinden uzaklaşırım. Su sesi  ayrı bir güzeldir. Akan suya bakarken, içimdeki kötülükler sanki akıp gider durulurum bir nebze. Birde beni hüzünlendiren bir ses vardır, sabahleyin  ‘’taze simit isteyen varmı ’’simitçiiiiiiiiiiiiiiiiii’’.
Evet sabahları küçük bir çocuğun dudakları arasından çıkan bu ses beni hüzünlendirir, düşüncelere daldırır, bir şeyler yapamamanın ezikliğine düşürür. Muhtemelen  ailesine katkıda bulunmak isteyen ve de hayatın zor şartları ile erkenden tanışan küçük bedenin sesidir o ses. Ayağında küçük terliği, kolunda simit sepeti ile zaman zaman kaldırımlarda seke sek oynayarak o kaldırım senin bu kaldırım benim uyku sersemi ie dolaşır durur. Satılan her simitin heyacanını ile sesi biraz daha özgüvenle çınlamaya devam eder. Sepetinde simitleri  bittiğinde  kazandığı bozak paralar kaybolmasın diye eli ceplerinde zıplaya zıplaya evin yolunu tutar küçük simitçi.

Sizde zaman zaman bu sese kulak verin..
Yazan Can İSTANBULLU

7 yorum:

  1. tabii senin gibi günde 2.5 simit yiyerek bu sese kulak vermeye çalışacağım:))

    bir dost:))

    YanıtlaSil
  2. Adsız teşekkür ediyorum, o gün bir kişiye kan vermeye gitmiştim. Ondan dolayı simitçinin sesini duymama rağmen biraz fazla kaçırdım.Saygılar

    YanıtlaSil
  3. Ben simitçilerin seslerini hiç sevemedim..miiiiiiitçiiiii :)) diyorlar sanki...

    YanıtlaSil
  4. Bir de izleme listem dolu olduğu için sitenizi ana sayfamdan izlemeye alıyorum..Ezan sesini yüreğinden dinleyenler bizim için liste özeldir...

    Huzurla kalın..

    YanıtlaSil
  5. Tabiki ezan sesi inanılmaz, herşey var bu seste.Ayrıca teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. Pabuç
    Ezan sesi çok önemli Allah eksik etmesin, ayrıca teşekkür ederim

    YanıtlaSil