14 Ağustos 2011 Pazar

KORKUYORUM RAMAZAN BİTİYORRRRRRRR

Korkuyorum Ramazan bitiyor, ara verdiğimiz sigara ve içkeye devam edeceğiz.

Korkuyorum zekat ve fitre verdik şükür deyip yılın sonuna dek cebimize elimizi sokmayacağız.


Korkuyorum açları unutacağız, şuursuzca yemeye devam edeceğiz.

Korkuyorum manevi huzurumuzu terkedip madde dünyasının dertlerine sürükleneceğiz.

Korkuyorum bir bardak suyu içmek için bekleyen sakin vücut azgın bir bedene dönüşecek.

Korkuyorum bir parça ekmeğin kıymetini unutup mükellef yemek sofralarına bahane bulacağız.

Korkuyorum secdeye kapanan alınlar haftada bir Cuma namazı ile yetinecek.

Korkuyorum sokaktaki huzur sona erecek güven içinde yürümeye korkacağız.

Korkuyorum Ramazan bitecek bir dahaki Ramazana kadar başı boş bir yaşama döneceğiz

Korkuyorum yarabbi, korkuyorum, korkuyorum.
Yazan Can İstanbullu

5 yorum:

  1. Öyle olması gerekmez tabii. Allahü Teala'dan yardım isteyelim.

    YanıtlaSil
  2. Yolcu
    Söylediğin gibi Allah yardım etsin tüm müslümanlara

    YanıtlaSil
  3. ah yalan dünya yalandan dünya ..

    YanıtlaSil
  4. SOLGUN
    BİZ TOPLUM OLARAK BİR ANDA TRİBÜNDE KÜFÜR ETTİĞİMİZ KARŞI TAKIM TARAFTARINI BİR ANDA BAĞRIMIZA BASABİLİYORUZ.BU DENGEYİ AKLİ SELİM İÇİNDE KURMAMIZ GEREK.YOKSA HEP KISA SÜRELİ YETİNMELERLE YALAN DÜNYADA YOLUMUZA DEVAM EDERİZ.TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  5. Allah kabir ve cehennem azabindan korusun ben ondan korkuyorum..

    YanıtlaSil