2 Eylül 2011 Cuma

ASKERDE BİR BAYRAM GÜNÜ HUZUR EVİNİ ZİYARET ETMİŞTİK


Eskiden yaşlanan anne babanın bakımlarını yapmak, evlerinde onlara bakarak Ahiret sevabı kazanmak ve de bu hürmet sayesinde evlerinin bereketine bereket katmak isteyen evlatlar yerine bu gün yaşlanırlarsa aman benden uzak olsun, niye ben bakacakmışım diğer kardeşlerim baksın, hiç olmadı huzur evi  ne güne duruyor diyen evlatlar mevcut.  Size bir anımı anlatmak istiyorum.
Sene 2000  Kütahyada askerdeyiz ve bayram günü birkaç arkadaş şehre indik. Ne yapalım derken birimizin aklına Huzurevi ziyareti geldi. Hepimiz hem fikir olduk, en çok da ben sevindim çünkü hiç gitmemiştim Huzurevine. Elimize aldık bir çikolata paketi, askeri kıyafetle gittik yaşlıları ziyaret ettik. Onlar öyle mutlu olmuşlardı ki sanki oğulları, torunları onları ziyarete gelmişlerdi. Bize içlerini döktüler bu esnada da biz de hiç gitmediğimiz bu mekanda ne zor şartlarda yalnız insanların yaşama tutunmasına şahit olmuştuk.  Kısacası Allah kimseyi  yalnız yaşlanmak zorunda bırakmasın.
Yazan CAN İSTANBULLU

1 yorum:

  1. Amin. Bayramlarda ben de gitmeye çalışırım elimden geldiğince. Ve her seferinde içim burkulur.

    YanıtlaSil