19 Eylül 2011 Pazartesi

DELİKANLI UTANA SIKILA BABASINA EVLENME ZAMANI GELDİĞİNİ ANLATIRSA

Yazan Can İSTANBULLU
Baba senle bir şey konuşacağım izninle. Buyur evladım.
Baba üniversiteyi bitireli üç sene oldu.  Allaha şükür iyi bir kurumda da çalışıyorum, geçen ayda  askerliğimi bitirdim geldim kavuştum size  babacığım.  Eee artık ayaklarımın üstünde de duruyorum. Babacığım sende yıllardır bizim için çalıştın yoruldun, hem benim  hem annem için elinden geleni yaptın, Annem de  çok çalıştı  yıprandı  artık ev işerini bile pek yapamıyor yani anlayacağın iyice oda yaşlandı. Arada sırada bunadığını bile düşünmeye başladım, zaman zaman  konuşunca başka dünyalarda gezdiğini farkettim. Senle bile yeterince ilgilenemiyor ki evle ilgilensin babacığım. Artık bazı şeylerin zamanı geldi diye düşünüyorum sen nasıl uygun görürsen babacığım.

Valla oğlum seni okuttuğuma ben, askerde gösterdiğin vatanseverliğe de memleket razı diye düşünüyorum.  Allah bana zehir gibi, aslanmı aslan, anlayışlı bir evlad vermiş. Leb demeden  Çorum diyorsun anlayacağın.
Utandırıyorsun be babacığım beni.
Niye utanacaksın be oğlum, bende sana ananı boşayıp genç bir hanım alacağımı nasıl söylerim onu düşünüyordum günlerce.
YAZAN CAN İSTANBULLU

1 yorum: