26 Eylül 2011 Pazartesi

KREDİ KARTIYLA KONUŞUN SİZİ ANLAYACAKTIR


Yazan Can İstanbullu

Sen bana  gelip  hayallerimi yeniden kuracaktın. Ulaşamadığım yerlere götüren, alamadığım nesnelere kavuşturan,  kısacası açılmayan kapıların  anahtarı olacaktın.  
Ben seni dost diye hayatımın bir parçası yaptım, cüzdamımın en önüne seni taktım. Taksitle yaşam dedin onu hayatıma kattın. Kampanya  yaptın  harcattın biraz puan verdin bizi ona inandırdın. Para çalınır taşımana gerek yok dedin  parasız caka attırdın. Hırsıza son dedin asıl  cüzdanda sen para bırakmadın.


 Müşteri  temsilcilerini ahbap  yaptın, annemin kızlık soyadını hatırlattın. Hanıma jest yap dedin ek kart çıkarttın, nerde ise hanımı boşatacaktın.  Ödemek kolay dedin ay başına gün saydırdın. Bir iki gün gecikmeden bir şey olmaz dedin, hacizle nerde ise donu da bıraktıracaktın. Borç yiğidin kamçısıdır dedin,  elaleme az rezil etmedin.  İstediğin zaman beni kapatırsın dedin, illallah ettirdin, mümkünmü yakamdan inmedin.  VAH dedirttin, AH dedirttin..
Yazan CAN İSTANBULLU

2 yorum:

  1. Çok doğru =) Anneme bir ara bankanın biri yapışmış, kart vermiş. Biz ailece kredi kartı kullanmaya karşıyız. Kapattıralım dedik, neler çektik. Kesinlikle kabul etmiyor bin dereden su getiriyorlar. En güzeli uzak durmak.

    YanıtlaSil
  2. Urfa Tuykunu
    Söylediğiniz üzre uzak durmak ya da çok dikkatli kullanmak

    FARKLI BAKIŞ

    YanıtlaSil