26 Ekim 2011 Çarşamba

ABİ HAYIRDIR NİYE ELLERİN CEPTE GEZİYORSUN?

Sevdiğim saydığım abilerimizden birinin yanına çay içmeye gitmiştim. Eeee ne  var ne yok abi ne yapıyorsun?  Diye hatır sorusu sorduğumda, ne yapayım Can, ellerim cepte geziyorum dedi. Genelde net söylemlerde bulunan, akıllı cevaplar  ve bazende  şifreli mesajlar veren abimizin neyi ima ettiğini merak ettim ve sordum.
Ya gardaş bu zamanda  ortamlar sıkıntılı. Artık insanlarında ne yaptığını anlamıyoruz hatta kendimizinde ne yapacağını kestiremiyoruz. Anlayacağınız fırıldak bir dünya, yalakalık, kaypaklık, sözünde durmama, yanlış anlaşılma ne ararsan var etrafta.  Anlayacağın ellerim cepte olursa ne kimsenin  eli benim cebime, ne benim elim kimsenin cebine girmez bu şekilde dedi.  Kısacası ilişkileri, dostluğu hangi sınırlar içerisinde yaşamak gerektiğini vurgulayan bu mesaj benim için hem komik  bir anı hem de hayatıma uygulama noktasında iyi bir tavsiye oldu..
Ancak bu yazıyı dikkate alıp resimdeki gibi kışın buzda eller cepte yürürseniz karışmam..Güzel günler sizle olsun.

2 yorum:

  1. Can Dostum,
    Bunu sana söyeldğimde kimin eli kimin cebinde belli değildi. Daha doğrusu ben kestiremiyordum. Bu sözü söyleyeli sanırım 3-4 yıl oldu. Ya insanlığın değiştiğinden ya benin tecrübemin yükselmesinden olacak. Şimdi insanların ellerinin nerede olduğunu kestiremiyorum. keşke cepte olsa... Her taraf dikkat etmek lazım uyanii:)))

    YanıtlaSil
  2. Abi kesinlikle katılıyorum..Her geçen gün tecrübe ve hayata bakışımızda daha kalıcı şeyler elde ediyoruz
    FARKLI BAKIŞ-CAN

    YanıtlaSil