4 Ekim 2011 Salı

YA YANLIŞ SEÇİM YAPARSAM!

Yazan Can İstanbullu


Birkez yanlış seçim yaptım hala izleri var üstümde. Kolay değil insanın morali çok bozuluyor, hele abi sütten de ağzım yandı artık yoğurdu üflemem  gerekiyor. Evdekilere siz karar verin, ben razı olurum diyorum, yok illa da sen seçeceksin diyorlar. Aslında emin oluyorsunuz ama içleri göründükleri gibi değil ki. Elektrik almak lazım belkide, dış görünüşe aldanmamak lazım. Hele bazıları çok renkli oluyorlar insan kanıveriyor. İnsan bu seçimi yaparken az düşünmüyor sonunda zaten bıçakda işin  içine giriyor.
Yok Allah muhafaza dikkat etmek lazım yapılan yanlış adamın midesine bile vuruyor. Evdekilere rezil olmak da işin cabası. Yapacak bir şey yok kendin bulup kendin seçeceksin. Uf ya kavun değil ki koklayarak alasın. Kendime  gelmeliyim yine abarttım heralde zaten Kavun seçmiyomuydum.
Allah cezamı versin Kelek seçmişim.. Hanım yine fırçayı atacak.

2 yorum:

  1. Baştan başka şey düşündüm sondan ne çıktı =)

    YanıtlaSil
  2. Urfa Tutkunu
    Farklı bir yazı olsun diye yazmak istedim. Evet amaç başka bir düşünceden başka bi r sonuç çıkması idi.Teşekkürler
    Farklı Bakış.

    YanıtlaSil