19 Aralık 2011 Pazartesi

FERDİ ÖZBEĞEN-GÖKHAN GÖNÜL-CAMİDE AYNI SAFTA TANIMADIĞIM BİR KİŞİ

Twittera yeni giriş yaptım. Bazı gazeteci, yorumcu vs. takip listesine aldım. Yaklaşık yüz kişi gibi bir kitleyi takibe aldım. Belli bir süre sonra takip ettiğim kişilerden biri olan Ferdi Özbeğen de takip listesine beni eklemiş. Biraz şaşırdım. Kendisini bildiğim kadarı ile duruşu olan magazin camiasından uzak bir sanatçı olarak gördüğüm Ferdi Beye bir mesaj attım. Kendisi de benim mesajıma incelik göstermiş ve nezaketle cevap verdi. Bu ülkede yaptığı çılgınlıklarla bir anda milyonları ekrana kitleyen sanatçı ve ünlülerin bulunduğu bu ortamda, bir hatır mesajını dikkate alarak kibarlığını ortaya koyan ve mesajıma dönen Ferdi Özbeğene teşekkürlerimi sunuyorum.



Dün akşam Fener Trabzon maçında galibiyete sevindik, ama bizi daha çok sevindiren bir başka olay yaşandı. Hakemin pozisyonu yanlış görmesinden dolayı Trabzonlu futbolcuya gösterdiği kırmızı kartı iptal ettirme çabasına şahit olduğumuz Fenerli Gökhan Gönül hepimizi mest etti. Kendisinin pozisyon gereği düştüğünü rakip arkadaşın hatası olmadığını anlatma mücadelesi bizi gerçekten derinden etkiledi. Bence muhteşemdi.


Bir kaç hafta önce Cuma namazına biraz geç kalmıştım. Dışarısı soğuk olduğu için kapıdan girdim nasılsa yer boşalır bir yere sıkışırım dedim içimden. Tam farza başlanacağı sırada en arka safta beş kişi idik vede tam sığamadık. Sığarmıyız sığamazmıyız derken baktım olmayacak kapıyı açıp dışardaki soğuk bölüme doğru ilerleyecekken o beş kişiden biri olan ben yaşlarda bir arkadaş atik davranıp kapıya yöneldi. O esnada omzuna dokundum ve geç gelen bendim benim çıkmam gerekir der gibi ona yerinde kalmasını rica ettim. Sağolsun o da benim içerde kalmamı ısrar etti. Anlayacağınız beş on saniye dışarıya ben çıkacağım mücadelesini verdik. Ve sonuçta o ağır bastı ve çıktı. Biraz üzgün olarak namazı kılsamda toplumda böyle delikanlı adamların olduğuna da şahit olma fırsatına da sevindim. Allah ondan razı olsun.


Farklı kulvarlarda ve ortamlarda, Yani toplumda güzel şeyler de oluyor. Yeterki görelim, gayret edelim, isteyelim ve de dileyelim.


Aynen Ferdi Özbeğenin Dilek Taşı parçasındaki gibi. Dostlarınız için iyi dileklerde bulunun ki size de birileri iyi dileklerde muhakkak bulunur.


Yazan Can İSTANBULLU

3 yorum:

  1. herşeyden önce insan olmak önemli...

    YanıtlaSil
  2. FASLI
    Kesinlikle. Her şey gelip geçici. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Can Bey,

    Süper yazmışsınız heyecanla ve duyguyla okudum, yazmaya devam

    YanıtlaSil