19 Mart 2012 Pazartesi

GARİP SÖZLER


Çalan telefonu  bir elinde ustura ile açtı ve  karşısındakine . Hayat zor, kelle koltukta çalışıyoruz nasıl olsun be bilader.  (Berber Kemal)

Kardeşim  neden doğru dürüst saymadan parayı veriyorsun. Yine açık. Yine açık. Fazla saymadım ki  bereketi  kaçmasın müdürüm.  (Veznedar)
Bu yıl bir kız, iki yıl sonra bir erkek, ardından bir  kız daha  ne oldu hanım  etti  mi sekiz.  (Aile Nüfus Planlaması yapan bir baba)
Kızım  kardeşimin oğlu ile, oğlum  kayınbiladerin kızı ile evlenir böylece mal bölünmez. ( Aile bütçe planlaması yapan bir baba)

Sarı kartan, kırmızı karttan bıktık. Bizde yeşil kart istiyoruz. Futbolcular

Karı koca çalışanların genelde tek çocuğu var peki neden durmadan  çalışıyorlar anlamıyorum. Yok abi anlamıyorum. (Beş çocuğu olan işsiz Baba)
Bu karı kılıklı  adamlardan midem bulanıyor . Evlenirken kıkır kıkır, boşanırken kıkır kıkır. Biz medeniyiz ayağı. Niye evlendin, niye boşandın  hep sırıttıktan sonra. Bizim gibi olmalı severek evlen, döverek boşan.  (Anadolu Erkeği)
Abi  bu markadan var mı? Ya kardeşim al bu da bu markanın sahtesi aynı işi görmüyo mu?. Şu markadan varmı. Abi al bunu, aynı markanın çakması ne farkederki. Aynı işi görmüyo mu? Neyse al bakalım parayı. Abi bu para şey sahtemi. Ne farkeder ki aynı işi görmüyo mu?( Kurnaz Müşteri)
Yazan Can İstanbullu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder