17 Nisan 2012 Salı

YASİN ARKADAŞLARINA SESLENDİ FORD’A TOP ATMAYIN TAMAM MI!

Geçenlerde eşim ve kızımı almak için  akşam üstüne yakın  saatlerde, kayınvalidemlerin apartmanının önünde bekliyordum.  Arabanın içinde radyo dinleyerek  beklerken  bisikletli  bayağı bir şişman  çocuk bana işaret etti. Camı açtım. Ne oldu dedim. Abi dedi  radyonda 99.x i  açarmısın. Bende ne var o kanalda dedim. Oyun havaları dedi. O ara kanalı açtım gerçekten Ankara havaları var. Oğlum dedim Ankaralımısın. Hem Ankara hem Karabüklüyüm dedi. Oğlum Karabüklüler bu müziği çok dinlemez dedim. Sen Karabüklümüsün gerçekten dedim. Oda evet abi ,falan filan derken bayağı hemşehrim çıkan küçük delikanlı ile sohbet ettik. Adını sordum kaça gidiyorsun dedim. Yasin dedi, beşe gidiyorum. Neyse bu bisikletine bindi sokağı turlamaya çıktı.
Bir iki gün sonra ben yine kayınvalime uğrayacaktım eşimi almak için.Sokağın başında Yasin’i gördüm. Korna bastım yola devam ettim. Buda arkamdan korna basa basa geldi bisikleti ile. Arabayı park ettim ne haber dedim. İyi be abi dedi. Yengeyimi almaya geldin dedi. Beni bir gülümseme tuttu. İri olmasına karşın yaşından büyük söylediği cümle beni şaşırtmıştı . (Gerçi  babası fırıncıda çalışıyormuş, sanırım şişmanlığı bu sebepten) Evet  dedim yengeyi almaya geldim.Yasin bisikletten indi bir iki topa vurdu, biraz da buralar benden  sorulur dercesine sağa sola bir şeyler konuşuyordu. Bu esnada top oynayan arkadaşlarından birine seslendi.    
Mustafa Oğlum Forda top atmayın tamam mı..dedikten sonra bisikletine atladı turlamaya devam etti. (Bu arada Arabamın markası Ford). Bilmiyorum ama ben çok güldüm. Hanıma anlattım oda çok güldü. Yani anlayacağınız artık o sokaktaki  küçük hemşehrimin kredisini kullanabilirim .. Onun dünyasında ise bana çok bir kıyak çekmiş oldu aynı zamanda. Aklıma geldikçe hala gülüyorum.
 Yazan Can İstanbullu

1 yorum:

  1. Blogunuz içersindeki makalerileri hergün takip ediyoruz.Ve çok begeniyoruz,dell yedek parçaları olarak paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil