24 Eylül 2012 Pazartesi

SİGARAYI BIRAKIRSAN GÖMLEK ALACAĞIM

Geçenlerde bir kaç arkadaş sohbet ediyorduk. İçimizden sigara içen bir arkadaşımız dediki  sigarayı bırakacağım bu sefer dedi. Bende bırakamazsın dedim. Oda bırakırım diye ısrar etti. O zaman dedim bırakıp başlarsan bize 1 kilo tatlı al. O da tamam dedi. O ara diğer bir abimiz  1 kilo tatlının az olduğunu daha büyük bir ceza ödemesini teklif etti. Bende gülerek aman abi işin ucunda daha büyük ceza olursa cezayı ödemeyim der gerçekten bırakır sigarayı o 1 kilo tatlıdan da oluruz dedim. Gülüştük
O an ağzımdan başka bir teklif çıktı. Şayet altı ay gibi bir süre sigarayı bırakırsan sana gömlek alacağım dedim. Olur mu olmazmı derken tamam dedi. Mevzu orada kaldı. Bugün sabah günaydınlaşınca  geçenlerde verdiğim sözü aklıma getirdi. Sigarayı bırakmak için gayret içinde olduğunu bir kaç gündür içmediğini söyledi. Ne diyeyim bu işe sevinsem mi, üzülsemmi? İşin ucunda gömlek var tabiki. Siz siz olun verdiğiniz vaadlere dikkat edin, acele keseden dağıtmayın derim.
Yok yok, işin esprisi inşallah arkadaşımız sigarayı bırakır da bende ona gömleğini alırım.
SİGARASIZ  GÜNLER DİLİYORUM
Yazan Can İstanbullu

4 yorum:

  1. blog un zaman zamanda olsa takip ediliyor...haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  2. pardon doğru ya adsız olarak görünüyorum, ben kimim? Taner

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Taner Bey. İzlemeye devam lütfen

    YanıtlaSil
  4. dayı bende tekrar takip ediyorum yazıları bekliyorum :)

    YanıtlaSil