23 Şubat 2013 Cumartesi

DOĞRU YOLU BULAMIYORUM BANA YÖN VER YARABBİ.




Gerçekten bende yön bulamama var. Bilmiyorum bu işi çözemiyorum

İş yerinde odamdayım bir yeri tarif edeceğim pencereye bakmam icab ediyor
İş yerinde asansörden katta iniyorum hangi yöne gideceğime dikkatli bakıyorum.Orada bir kaç saniye bekliyorum.

Bu asonsör bizim apartmandada  başıma bela. İki asönsör var ve her katta dört daire var. Hangi asansörden indimse farketmiyor  bizim evin numarasını teyit ediyorum öylece eve giriyorum. Bizim kız 2 yaşındayken asansörden iniyor evin yolunu buluyordu. Hayret içinde kalmıştım.

Alışveriş merkezleri benim için tam kabus. Nerden girdim nereye gittim hiç bilmiyorum. Bazen bir dükkana gitmem gerekirse o kadar çok fazladan yürüyorum ki. (İyi spor yapıyorum) Yanımda biri varsa çok şanslı oluyorum. Hangi kapıdan girdik nasıl çıkacağız sağolsun yanımdakine uygun adım. Hele eşim sağolsun benim tam bir yardımcım.

Park olayına zaten  diyebileceğim hiç bir şey yok. Bir seferinde yanımdaki arkadaşlara güvendim ama hepimiz arabayı 10 dakikada zor bulduk hemde bir alt katta. Gerçi geçenlerde Çetin  arkadaşım alışveriş merkezi otoparkında birini görmüş, adam  telefonla foto çekiyomuş, sormuş ne yapıyorsun. Adam demişki park yerini unutmayım diye çekiyorum .Arkadaşım bana anlattı valla süper bundan sonra hemen arabamı park ettiğim park kısmın harfinin ve nosunun fotosunu çekeceğim.

Namaz olayı benim için en büyük zorluklardan biriydi. Kapalı bir otel veya ortamda kıbleyi bulamıyorum. Allahtan yine cep teldeki pusula artık kurtarıyor  beni.

Şu an arabamda nevagasyon yok direniyorum almaya. Ama almak farz heralde zaman zaman yol ve sokak karıştırıyorum. Benzin israfını hiç sevmem ama bu sayede israfta yapıyorum.

Yani ben ormanda mantar falan toplasam Allah muhafaza kaybolurum. Bu yazdıklarım gerçekten beni bayağı etkiliyor. Aslında çözeceğim bir şeyde değil ama Allah yardımcım olsun sizde dua edin yönümü bulayım.

CAN İSTANBULLU

1 yorum:

  1. akıllı telefonlarda navigasyon uygulamaları var , onları da indirebilirsiniz.(igo vs..)

    YanıtlaSil