23 Aralık 2010 Perşembe

AFACAN TARIK’IN ÖĞRENCİ GÜNLÜĞÜ

Bu sabah biraz geç kaldım derse, annem uyandıramamış ne ettiyse. Mırın kırın etti Coğrafyacı Hayri, söyledi bak bu son olsun karışmam gayrı. Aman hocam, mevsimsel bahara düzelirim, yoksa  küresel ısınmadan mı söyleyin bilelim, siz yinede  bir kez daha beni idare ediverin. Hayri dedi tamam geç yerine, eyvallah hocam büyüksünüz yine.


Tenefüs zili çaldı koştuk kantinci Şevkiye, yağımızı çekmeli ki yapsın  veresiye. Şevki abi bu ne şıklık, saçıyorsun yine ortalığa ışık, yoksa hala mı bekarlık, bu arada yapıver bir karışık.  Şevki  abi şaşkın baktı gözlerime, yüzünde tebessüm bir sevinçle, ulan Tarık bu gün bendensin hadi hergele. Ben Şevki ‘nin tostunun hastası, hele beleş olursa doyulmaz tadı, neyse ders zili çalmak zamanı,  keyfi  bozmadan hemen uzamalı.

Çay’dan sonra diğer ders Matematiktir,  Hocamızın lakabı  tik tak Bekir, geç gelene acayip sinir, zaman zaman asabidir Allahı var genelde iyidir. Çocuklar bugün sözlü yapacağım, bakalım hanginize piyango vuracağım, aman ağzından ben çıkmayayım, demeye kalmadan Tarık tahtaya seni alayım. Hadi bismillah daha demeden, kare, üçgen, köşegenden, ben o an bunlar çıktı nereden, tabiki yardım çalan zilden. Sıra arkadaşım doğrucu Hilmi dediki, ulan Tarık yırttın bugünkü filmi.  Aman dostum Hilmi, sen bari söyleme emi, ha bu arada kap gel be simidi.

Neyse tenefüste  kendime gelirim dediğim an, çıktı karşıma kimyacı Sinan, görmeden tam arazi olcaktım, dedi ki Tarık bende seni bulacaktım, zoraki onunla kucaklaştım, tabiki kendimi labaratuarda bulacaktım. Ya bu kimyacı benden başkasını niye bulmuyor, bıktım  tüpleri yıkamaktan  artık olmuyor, yok abi bu işten kaçmak farz oluyor, neyse bu günde bitti akşam oluyor.

Son dersimiz Müzik, dersimiz müzik  odasında idi, hocamız derse bugün piyano getirmişti. Abi bize ters bu aletler, piyano çalsa neyler bu eller,  zurna, davul neyimize yetmezler, of hocam sen bizsiz çalıver. 
Çok şükür dersler bitti  okulda, bu günde düşüverdik  hemen yola, baktım biricik annem kapıda, en rahatı ev bir de ödev olmasa, uzattım ayaklarımı sehpaya, haydi hayırlısı yarına..
Öğrencilerimize iyi dersler..Yazan Can İstanbullu

5 yorum:

  1. blog yorumunuza gecikmeli de olsa teşekkür ediyorum. Saygılar sunarım.

    YanıtlaSil
  2. Can ABİ aklına da geliyor hani :)))))))))))))))

    YanıtlaSil
  3. öğrencilik zor be hocam :)
    taner

    YanıtlaSil
  4. Yorumlar için teşekkür, maksat gülmek..

    YanıtlaSil